Fjorton?? :O

Hej hej!
Nu har jah ätit pizza och är väldigt mätt.. Åkte hem till Amanda förut och vi kollade på The Entity och kollade i gammal skolkatalog och lite allt möjligt. Är helt sjukt vad lite dt finns att göra... Verkligen. Går inte att komma på nånting, typ stan, bio, film, sitta vid datorn, bada (om dt är fint väder) och vad mer? Om ni kommer på nåt annat så blir jag glad för allt dt är så uttjatat. Det är inte ens kul att åka in till stan eller kista eller nåt annat shoppingställe om man inte har pengar att spendera. Suck.. Den här sommarn kommer gå långsamt om man inte kommer på nåt bättre att göra. 

Har lagt till min värdfamilj från England på facebook, hahha. Så nu snackar jag med min värdmamma och hennes barn... Så ere. 

Jag blir irriterad att dt inte går att lyssna på Tinchy Strider på youtube. Hans videos funkar inte! ****'

Nu är dt inte så långt kvar till dt the voice heller. :D lazee kommer, fan va kul och darin, promoe osv.. Lääängtar. Snart fyller jag år också, woho, fast dt kommer inte göra nån skillnad, känner mig redan som 15, ofta att jag är 14 liksom. :P Herregud, 14 är ju hur litet som helst. :O Dt kan jag ju inte va, Amanda har vart 15 i snart ett halvår och jag har fortfarande inte fyllt. Så liten jag är. Haha.

Ha dt gött!

emma johansson jensen @facebook   
creamdeluxe @bilddagboken    
ssaknadd @playahead




Alldeles nyss ;)

Kommentarer
Postat av: ammi

Yeah jag är cool ;) byxmyndig hära :D

2009-07-10 @ 21:41:46
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback