Usch vad the voice spelar samma sak

Hello!
Nu ska vi åka vilken minut somhelst så jag passar på att skriva nu. Jag vet inte om dt kommer bli roligt... Clara kommer inte ens följa med för hon är hos sin kompis i Norrköping så jag kommer vara där själv med småbarnen och de vuxna men de har pool så om dt blir varmt kan jag ju bada. Sen kan jag alltid kolla på film eller nåt. Kanske nån av mina favoritfilmer (Stomp the yard, step up 2 the streets). Herregud vad jag blir trött på the voice ibland... De spelar bara samma låtar heeeeela tiden. Just nu är dt till exempel "Halo" och jag haaatar den låten. Den är uttjatad och var inte ens så bra från början. På lördag åker jag till Frankrike! Woho! Sola och bada hela dagen lång, typ. ;) Jag ska bli jättebrun har jag bestämt. Kommer du ihåg vad du ska säga när jag kommer hem Nina?
Sen blir dt till att fira min födelsedag när jag kommer hem. Och sen blir dt THE VOICE 09!!! :D
Puss och kram allihopa!
Ps. Kan inte voice spela Tinchy stryder. (a) (a) snäääälllaa (a) :D

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA aa ja typ kommer ihåg! :D <3

2009-07-23 @ 00:46:53
URL: http://rawrness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback