Mamma flög luftballong och jag tjockade mig

Nu sitter jag här med datorn i knäet i soffan framför tvn och chattar med folk. Mamma kom precis hem för hon har vart ute och flugit luftballong över Stockholm. Skulle jag aldrig klara. :S
Jag åt McDonalds till middag -.- guuuud vad jag måste ut och träna! Kommer gå upp 10 kilo om jag inte börjar jogga snart. Har sjuuuuukt dåligt samvete och Nina kanske inte ens kan gå ut och jogga imorrn... Jaja, får väl gå ut själv.
Idag så åkte jag till Outlet i Barkarby med mamma, syrran och Christophe (mammas pojkvän) och vi kollade runt där på alla billiga grejer. Fick ett par flipflops och en t-shirt men hittade också ett par sjukt snygga vagabond-skor för BARA 149 spänn! Kanske måste köpa de, vet inte.
Imorgon ska jag slappa, jogga och packa mina grejer till pappa. Har inte packat upp min resväska från Hastings än så dt måste jah göra, tyvärr.. Sen åker jag till Frankrike nästnästa vecka, woooohoo! och baby Amanda åker på måndag. :(  kommer sakna dig!
Pussgurka!
Lägger upp en bild på min syrra bara för att hon är så jävla söööt! <3


Kommentarer
Postat av: clara

Nej gullunge de är du som är så jävla skit söt<333

2009-07-12 @ 00:03:43
URL: http://clarajohanssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback