Knarkar kompisarna

Hej hej, nu har jag precis ätit lunch och ska snart ringa Amanda. Träffade henne och Nina igår, vi hade inte setts på näästan 1 månad. Hemskt. Sen sov jag över där men Nina gick hem. Vi åkte till Kista och kollade runt lite där. Sen så gick vi typ in på McDonalds för att vi kanske skulle äta där och då satt dt två killar och stirrade på oss men mest på Amanda tror jag. Sen så gick vi förbi de en gång till och då gjorde en av de nåt jävla sjukt ljud så att han lät som ett får och jag började förstås asgarva. Sen följde de typ efter oss ner till bussarna och så försökte de planka på bussen men chauffören (hur dt nu stavas) såg de så de fick gå av. En av de fick dörren på sig också och dt var ganska kul.. (a)
Innan vi kom till Kista när vi var på Fridhemsplan så var dt nån snubbe som sa "Ursäkta" till mig och jag ba "Aaa?" och han ba "Nää, dt va inget, eller jo förresten kom här" och han hade nån tjej där också sen så stod han typ och tittade frågande på henne och på mig, jag ba "Vad??", då fråga han tjejen "Ska vi fråga henne eller inte, ja eller nej?" och jag ba stod där som ett frågetecken, han ba "Nää, okej, dt var inget." och sen gick de typ och jag ba wtf liksom?? Det var lite creepy. Men men.. sånt händer varje dag i Stockholm, haha. Nu ska jag ringa Amanda och sen ska vi göra nåt idag igen. :D puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback