Jag ska pierca naveln ;)

Hej bloggen!
Nu ska jag skynda mig och skriva ett inlägg innan klockan slår 12 och dt blir en ny dag. ;) Idag har jag vart i Vällingby och kollat runt i lite olika affärer. Fick en klocka av pappa och en tröja för 49:- på Gina Tricot av Bitte. Vi åt lunch där också. Sen när jag kom hem så bestämde jag och Nina att vi skulle ut och jogga så jag tog cykeln till Hässelby strand och så sprang vi gula spåret i Grimsta och sen cyklade jag hem igen. Jag var helt slut i kroppen efter den långa dan på Gröna Lund igår... Här hemma har jag slappat, kollade på "Morden i midsommer" och sen kollade jag på Twilight seg som jag är. Den är väldigt bra tycker jag och längtar efter tvåan. :D Men måste säga att böckerna är bättre, oslagbara. Fick veta idag att jag får pierca naveln också. :D:D Så dt blir nån gång i höst, jag vet att jag kommer få dt i födelsedagspresent av mamma så gratis. ;) Aj!, vad dt kommer göra ont. :S Men kommer ju bli nöjd sen. Sen i höst ska även jag, Bitte och Clara göra modellfotografering där man blir sminkad och hårstylad. Sen får man ta 60 kort och köpa de sen om man blir nöjd. Det ser jag fram emot! Nu ska jag gå och sova för imorrn ska vi åka till min faster i Roslagen (?) och sova över där. Sen ska jag träffa Amanda som vart sjuk i halsfluss, på torsdag. Woho.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback