Högklackat äger ;)

Hej hej!
Idag får dt bli ett snabbt inlägg, har inte hänt så mycket heller. :P På morgonen satt jag i trädgården och solade tills klockan blev 1 och jag messade Nina och vi bestämde att vi skulle åka in till stan. Tyvärr hann vi inte vara där så länge för jag skulle vara hemma 5 och vi möttes i vällingby 2. Iaf så åkte vi in dit och köpte glass på donken och kollade på navelpiercingar (som vi vill ha!) på punkten. Alla stirrade på våra högklackade skor och vi kände oss längre än alla andra. :D sen så åt vi middag i viksjö och dt var oförväntat mycket ungdomar som bodde där. Trodde att dt skulle vara pensionärsområde men dt var dt inte. Snart ska vi kolla på nån deckare på tv och sen ska jag nog sova. Kan hända att jag sätter mig vid datan igen men borde inte dt för bli så trött. Får bara sova till 10 också så....
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback