HEMMA i Stockholm

Äntligen har man kommit hem då. Har saknat kompisarna som fan och alla mina grejer. Skönt också med människor som pratar svenska och svenska pengar.
Har haft det skitkul i Hastings, England! Träffat jättemånga nya människor och fått bra kompisar. Har inte lärt mig så jättemycke engelska men jag känner mig tryggare när jag pratar. Har shoppat massor. :D fick övervikt på min väska nar jag vägde den i huset så var tvungen att skicka hem grejer med posten. Fick skicka hem två lådor med 2 kilo i var. Fett synd - känns verkligen som jag är en shopaholic men jag packade faktiskt inte så bra från första början. Aja, jag kom hem iaf. Planet skulle ha landat på Arlanda 17:20 igår men landade 22:00 istället. -.- Anledningen var att först kunde vi inte flyga från Heathrow för att vädret var för dåligt så då fick vi vänta i nån timme. Sen flög vi iväg, efter typ 45 minuter så sa de att en person på planet hade blivit allvarligt sjuk så att vi var tvungna att nödlanda i Amsterdam. Det var en kille från STS som jag åkte med som blev sjuk. Han hade slutat andas och allt vad det var. Två ledare fick följa med hnm till sjukhuset i Holland också. Sen kom de på att dt finns en lag som säger att man inte får åka iväg med resväskorna till de som gått av. Så då var de tvungna att leta reda på killen och ledarnas resväskor. Dt tog flera timmar. Sen kunde vi åka iväg, ÄNTLIGEN. Därifrån tog dt ungefär 2 timmar hem. Sen skulle vi hämta våra resväskor och vänta på alla andra så jag var inte hemma förrns efter 11. Gick upp halv fyra den dagen så skoja inte om att jag var helt slut sen när jag kom hem....
Ska hålla kontakten med min värdfamilj också för dt ville hon. Har lagt till henne på facebook och allting. :P Hon ringde typ imorse men jag vågade inte svara, hehe, jag vet inte men asså jag tryckte bara inte på svara och sen fick jag missat samtal. Sen när jag försökte ringa upp svara hon inte.. :P aja..
Ska lägga upp en massa bilder från språkresan, en del iaf ;)
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback