Hejdå alla goa människor

Hej Sverige!
Har nästan packat helt klart till Frankrike nu. Vi var tvungna att köpa nya resväskor till mig och Clara för de andra var för små. Har försökt att inte packa så mkt så att det inte blir som det blev i Hastings där jag fick posta hem kläder i lådor. :P Vi ska bo i Vence som ligger i södra Frankrike i ett hus/lägenhet/radhus/nånting som vi hyrt för de här två veckorna. Ska få shoppingpengar av mamma så ska se om de har nåt fint. Vi kanske ska åka till Italien nån dag också för det är väldigt nära. Vi ska bo vid gränsen till Italien. Fick en ny tröja från mq idag i namnsdagspresent och även solbrillorna som du kan se på bilderna nedan. Fick en smexig neccesär idag också. Hah :) Måste gå och lägga mig tidigt idag för ska gå upp kvart i 5 imorrn. -.- Och som ni förstår så kommer jag inte kunna blogga under de två närmaste veckorna men tar en massa kort som ni får se sen när jag kommer hem. Kommer fira min födelsedag där också så det blir lite mys. ;) Kan skryta med att jag även firat den i Afrika! x)
Alla hänger väl med på Voice 09, 15 augusti, Kungsträdgården, 20:00 - 23:00?? Jag ska gå iaf ;)
Pusselipusseli
Vad tycker ni om den nya headern förresten? :)

Kommer sakna mina bejbisar! <3

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback