Har äntligen börjat träna igen

Idag har har varit en riktigt skön dag! :) Den började med att jag slappade och latade mig i sängen. Sen så åt jag lunch och efter dt så åkte jag och min syrra till vällingby för att kolla lite. Hon köpte smink och jag köpte nån hudkräm från garnier. Sen köpte vi glass på donken (:D) och tog bussen hem för jag skulle ut och jogga med Nina. Jag gick hemifrån (hässelby villastad) till hässelby strand och dt tar väl runt 30 min och sen joggade jag med nina (gula spåret) som är 4,8 km och sen gick jag hem efter dt. Jag är heeelt slut! Märks att jag har tappat min kondition lite sen jag åkte till Hastings. Innan dt så var dt här inga problem.... -.-
Jag åt alldeles nyss middag, grillat, mums, och snart ska jag och pappa gå och hyra en skräckfilm eller nån annan. Clara och Bitte (min låtsasmamma) ska gå på Britneys konsert nu ikväll så dt blir bara jag och pappa hemma och småungarna förstås men de går och lägger sig 9 så dt blir skönt. :) Imorgon kanske jag och Nina ska åka till stranden eller stan. Vi får se. ;) Puss och kram!

 
Min hudkräm som jag köpte, får se om den är bra då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback