Födelsedagspresenter

Hej hej!
Igår gick jag och la mig ganska sent för jag satt uppe och letade efter inspiration till vad jag kan önska mig som födelsedagspresent. Jag vet inte vad jag vill ha. Jag behöver liksom inget. Men jag hittade en del grejer som var coola när jag kollade på nätet. Här är några saker som jag kanske ska önska mig.


Den här t-shirten är skitcool men mina föräldrar kommer ba, eeeh? Den kostar 198 spänn och föreställer Heidi Klum. Vill ha!


Den här väskan från Friis & company är riktigt snygg. Kostar 475 spänn.




Den här tröjan tänkte jag köpa förut från Cheap monday men det blev aldrig så. Tycker den är snygg och den kostar 171 spänn på nätet.

Sen kanske jag kan önska mig en klocka eller nåt, jag vet inte.. När man var liten kunde man bara önska sig leksaker men ny är dt betydligt mycket svårare att komma på någonting. Nu ska jag fixa lunch för jag är lite hungrig. Gorbys piroger dvs.. Hah. Puss och kram!

Förresten kolla på dt här klippet! Omg säger jag bara!
http://www.youtube.com/watch?v=SLbFDMplZDs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback