Damp (!!!), surtant, hund och film

Hej hej!
Ja, vad har jag gjort idag då? Först så var jag bara hemma och fixade lite hos mamma och sen kom pappa och hämtade mig och Clara. Då var vi hemma och fikade lite och så. Sen följde jag och Clara med Bitte till Plantagen för att hon skulle köpa krukor och sen skulle vi handla också. På Plantagen så hittade vi krukor som var ganska stora så vi behövde en vagn att ställa sakerna på och vi såg en som såg ledig ut. Det var en jordpåse på den men dt var ingen i närheten så vi tog den. Efter ett tag kom dt en surkärring och ba "Har ni tagit min vagn?", vi ba "Jaha, aa, dt kanske vi råkade göra. Men vi kan hämta en ny till dig." Hon ba "Vrf kan jag inte bara ta den här" och blabla. Sen så skulle Bitte gå och hämta en till men jag och Clara var kvar. Surtanten ba "Vrf är folk så oärliga" eller nåt sånt och jag och Clara ba blängde på henne. Sen stod hon där och jämrade och klagade för sig själv. Blää säger jag bara.

Sen så kanske vi ska skaffa en hund också, KANSKE, men isf efter U.S.A men dt verkar som att dt faktiskt kanske blir så. Jag vill ha en mops isf. :D Men vi får se.

Sen efter plantagen och mataffären så gick jag och Clara ut och cyklade (jobbigt) och stannade utanför videoaffärn för att hyra film. Först tog dt hundra år för oss att välja. Men vi bestämde oss för Changeling med 15-årsgräns så jag ville hyra den på pappas namn. Och jag svär han i kassan måste stavat toookfel för han hittade inte min pappas namn. sen försökte han med Bitte. Sen kolla han på hemnumret och sen på adressen och sen när jag sa pappas första siffror i personnumret ja då hittade han hnm direkt. Jag ba, men shiiit liksom. -.- Vi kom iaf därifrån tillslut.

Nu kommer jag dampa här lite i slutet av mitt inlägg bara för att dt är ett "Reunion-party" i oktober för de som åkte på språkresa med sts nu i sommar och jag har sett fram emot dt skitmkt ba, aaa vi ses i höst. Dt är liksom fett synd för många av de jag lärde känna bor i Skåne och dt är inte nära direkt. Inte som att man kan träffas varje helg precis. Då måste man betala tågbiljetter och hålla på. Så drf var dt bra med återträffen för då skulle alla träffas tillsammans också. Men så idag ba, vi ska åka till U.S.A samma dag som discot är. Jag ba NEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag vill gå ju! :( Dt kommer va dj och så kommer de dela ut priser och allting, sen kommer alla från min Classicgrupp och resten av eleverna (ridning och dyslexi) vara där och nu får jag inte träffa de!!! :( JAG ÄR SUR! ******************************** Jag får bränna riktigt mkt pengar i U.S.A för att "bota" min sorg. Hah, nu har jag gått från deprimerad till shop-a-holic. Bra jobbat. -.-



Filmen vi ska kolla på senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: jannike

naaaj! du måste ju komma!:O nä jag vill ju träffa dig! :(<33



oh förrästen var filmen bra, vill skit gärna se den :)

2009-07-17 @ 23:30:30
URL: http://jannikesjogren.blogg.se/
Postat av: Emma

men jag vill träffa dig med! :( vi får göra dt ändå nån gång i höst <33

den var jättebra! :D värd att se

2009-07-18 @ 18:21:26
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback