Dåligt samvete x2!

Jag vill inte dissa Amanda. ---------

Igår chattade jag med en massa människor från min språkresa och nu längtar jag lite tillbaka till Hastings fast dt känns ändå sa pass skönt att vara här hemma där man kan träffa kompisar nästan närsomhelst och ringa de utan att dt ska behöva kosta 4:95 kronor per minut. Det är helt sjukt dyrt. Jag ska iaf gå på återträffen i Göteborg i höst men dt känns onödigt långt att åka. Hoppas jag kan sova över hos nån och sen ta tåget dan efter.... Nu blev jag orolig, tänk om jag är i U.S.A när återträffen är!? :O Shit, dt måste jag kolla upp.

Nina, vi måste jogga! Jag har jättedåligt samvete, har inte joggat på typ en månad! Jag mååååste ut! Imorgon?


Kommentarer
Postat av: ammi

hih du behöver inte ha dåligt samvete gmn men då får du inte träffa mig på ett bra tag :D your choice :D

2009-07-11 @ 12:53:41
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback