Bevis på att svenskar är heta

Här ska jag skriva saker som hände i Hastings som bevisar att vi svenskar ser bra ut men även att engelsmän är pedofiler (inte alla såklart):

*Den största punkten är väl att alla stirrar, gubbar, tonåringar, vuxna, pojkvänner (ja, jag är seriös). ALLA med få undantag. T.om. poliser stirrar (då är dt fan överdrivet).

*Folk sticker ut huvuden ur bilfönstrena och följer en med blicken.

*Killar blinkar till en.

*Killar tutar.

*Killar busvisslar.

*Killar säger "Hey girls".

*Ett gäng killar sa "Fucking gorgeous" och busvisslade till mig och min rumskompis.

*När vi var i London med klassen så var vi inne på en jättebillig affär med snygga saker (Primark, åk dit om ni vill göra billig shopping) och då var dt en kille med sin kompis som kanske var lite över 20 som stirrade skitmkt och jag ba... Okej liksom. Sen så stod de framför mig och min rumskompis i kön när vi skulle betala och när de hade köpt dt de skulle så vände sig en av de killarna bakåt och började gå fram mot mig. Jag ba tänkte neej. Sen han ba "Excuse me, can I ask you a simple question?" Jag ba "Okey..?" och då sa han "How old are you?" och jag "15..." och han "Aaah.... okey" och så gick han vidare med sin kompis. Om jag hade varit äldre hade han säkert fortsatt snacka med mig.


*Vi var på en äng med klassen och spelade fotboll och brännboll och då var dt ett gäng killar/gubbar som spelade fotboll i närheten av oss och alla stirrade när vi kom dit. Sen efter ett tag så skulle vi typ flytta på oss eller börja spela så alla reste sig upp, de ba "No, are you going now? Don't go." och när vi inte gjorde dt, de ba "Yey."


Dt här var då några grejer som händer så om ni vill få mycket uppmärksamhet av killar är dt till Hastings/England ni ska åka. :P Jag skrev inte dt här för att verka självsaker eller whatever. I'm just telling you the truth och jag överdriver iinte. Åk dit så får ni se.

Idag så träffade jag Amanda och Simon (hennes pojkvän) och vi var runt och kollade lite. Jag köpte lösnaglar som jag nu har satt på mig. Alldeles nyss. Efter Vällingby så var jag hemma lite och sen gick jag ut och joggade med Nina på vårt vanliga ställe, gula spåret i Grimstaskogen. Det var skönt. :)
Imorgon åker bejbi till Paris, kommer sakna dig! <3
Ha dt gött!



Mina lösnaglar med osminkad hy och blött hår, haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah omg.. låter lite som min händelse när skitmånga grovstirra på mig för nån vecka sen, haha!



E d depend förresten, naglarna? Ser väldigt exakt ut som de jag hade :) puss<3

2009-07-12 @ 23:28:13
URL: http://rawrness.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, aa men jag tror nog dt här var snäppet värre eftersom dt hände varje dag. :P men visst kan dt bli lite föööör mkt??

Aa, dt är dt. :) puss puss <3

2009-07-13 @ 00:52:06
URL: http://ssaknadd.blogg.se/
Postat av: ammi

Kmr sakna dig me gmn love ya <3

2009-07-13 @ 08:30:43
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback