Amandas trapphus stinker

Hello,
Nu är jag hemma från Roslagen och från att träffa kompisar också. Igår så åkte jag motorbåt och det var sjukt mys. :D Det vill jag göra mer men vi har ingen båt så det blir lite svårt.. Sen umgicks vi med kusinerna och resten av släkten. En av mina kusiner har precis fått ett barn så hon (Alice) var där och bebisar är bara för söta. Sen imorse så badade jag i deras swimmingpool men det var vääldigt kallt. Skönt efteråt iaf. Snackade med min kusin som har piercat naveln och hon sa att det inte gjorde så värst ont att ta den utan efteråt. Det känns ju lite lugnare iaf. Sen nästa sommar ska jag, Nina och Amanda steka på stranden i våra piercingar. ;D Sen när jag kom hem mötte jag de i vällingby och vi gick runt där och kollade lite. Sen drog vi vidare till Hässelby hood istället och gick hem till Ammi. Det staaaaaaaaank i hennes trapphus, fyfan asså. Där kollade vi på videor och bara va'.
Idag har jag namsdag också. ;) Ingen speciell dag, men ändå.
Måste packa mina grejer till mamma för imorgon ska vi packa våra resväskor till Frankrike. :O Läääängtar!
(22 dagar till Voice 09)
Kramkram



Fick dt här heta armbandet i Veckorevyn...

Kommentarer
Postat av: ammi

Haha klockren!!! :D dt stank fan avliden mulvad!

2009-07-24 @ 13:14:31
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback