BILDER FRÅN FRANKRIKE



Sorry for the bad picture, men dt där är typ den enda bilden jag har på mig själv från Frankrike. :P Fast det här är visst Italien, men ändå.


ITALIEN! Vi badade, shoppade och åt glass. :)



Sen åkte vi vidare till Monaco som var supercoolt. :)



Där inne bodde vi i "Pavillon des roses" på Rue De la Coste. Vi hade alltid dörren/dörrarna öppna så alla som gick förbi kollade in och jag menar dt, ALLA.



Bild från gatan vi bodde på och grannarna som jag snackade med bodde runt hörnet av dt gula huset till vänster.



Om man tittade upp åt det andra hållet på gatan.



Också bild på vår gata. :)



tre av de våningarna vi hade. Bottenvåningen var ju med dörren. Jag och Clara sov där dt är öppet.



Clara tittar upp och jag tar kort från vårt rum.



Så såg dt ut i en del av Vence. På vänstra sidan av kortet hade de konsert rätt så många kvällar. Det var en festival som kallades för "Nuits du sud" men vi gick aldrig och kollade på dt för dt kostade 20 euro eller nåt sånt och det var inte ens artister man kände igen.



Antoine :P En av min mammas pojkväns barn.



Och Beatrice, hans andra barn. :P De tre, jag, mamma och Clara var dt som var där.


 
En dag åkte vi till ett ställe där vi fick göra våran egna parfym. Vi fick välja namn och vad den skulle lukta och vi fick blanda ihop den själv, dt var jättekul. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback