Haha, jag är patetisk när jag är deprimerad

Saknar Vence, Frankrike!!! Alla lid med mig (a) Är helt slut också............. Kunde inte sova igår natt, låg vaken hur länge som helst. Och jag vill bara åka tillbaka och bada och gå runt i Vence, och sitta på trappen till vårt hus och bara va'. Vrf kan jag inte få göra det? Gud, vad jag snackar skit men måste skriva av mig. Haha

Vad som gör mig glad när jag tänker på det är iaf, att Amanda ska sova över hos mig på måndag (om dt går) och jag hos henne på fredag för då blir det röj (!) och the voice på lördag (!!). :D

Dampar för att Nina inte svarar på sin telefon :O

Tycker synd om "Jesus" som var tvungen att åka bil 12 timmar idag för att komma hem och det utan luft-konditionering (!). Plus att människan var tvungen att gå upp 3.

Har dåligt samvete för att jag inte har tränat. Måste väga mig. *Går till badrummet* Och vi har ingen våg! Men damp. Som ni märker är jag inte på bra humör just nu.

Vrf måste sommarn gå så himla fort?? Nästnästa vecka börjar ******skolan igen och då har jag ett år av nationella prov, gymnasieval, plågosamma inlämningar, prov, läxförhör, uppsatser, läxor och redovisningar att se fram emot. JIPPI! Not -.-

Det året kommer visserligen gå fort som allt annat. Tiden bara flyter förbi och det är hemskt. Man hinner inte med!! När jag gått ut nian är det dags för nästa steg; att splittras med mina kompisar, vi kommer hålla kontakten men vi kommer inte kunna träffas varje dag... Suck, vad jag gör mig själv deprimerad. Men det är jag ju bäst på, att få mig själv att må dåligt. Okej, måste verkligen tänka på nåt kul... Kan inte avsluta det här inlägget med massa snack om att jag är deprimerad.

Imorgon ska jag få öppna födelsedagspresenter! Fyllde år igår men vi var ju i Frankrike, så imorgon är det dags för firande. Fick iaf bada i Medelhavet och äta glass i Vence på min födelsedag (och lite annat smått och gott ;) ) 

Modellfotografering den 11:e, piercing i naveln, ska få ny mobil och ska tona håret mörkare. Okej, jag har faktiskt en del att se fram emot.

Hahah. Nu börjar jag bara garva åt hur patetisk jag är just nu så bäst jag avslutar.

Au revoir

Glömde att klaga på att jag har träningsvärk också :D -.-




Inte direkt som att jag framhäver min solbränna på den här bilden men nu blev det som det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback