Ett oerhört intressant schackprogram!

Jag tycker jag är ovanligt bra på att uppdatera bloggen idag :D eller vad säger ni? Kollade nyss på värdelös tv.. Vet inte vad dt var men dåligt var dt iaf. Det slutade med att vi satte på öppna kanalen och började kolla på dt program som var så patetiskt att jag var tvungen att ta kort på det. Det kan ni se här under.
Jag känner mig för övrigt väldigt deprimerad av att gå i skolan. JAG ORKAR INTE. Men jag är ju inte ensam om att känna så här. Så jag är inte speciell heller, haha. Men nu ska jag tänka positivt. Så godnatt alla goa människor därute. Sweet dreams och nu ska jag lyssna på Down med Jay Sean (my baby :D han är inte snygg men hans röst är yummy yummy!) och Lil Wayne.



Efter dt här programmet har jag verkligen börjat uppskatta schack. Du kanske förstår mig när du ser hur väldigt intressant det här programmet ser ut och så ser du den där "heta" bratkillen på 19+ som jag kan berätta pratar som en väldigt överlägsen överklass-snubbe. Och glöm inte att stanna upp för att kolla på de intressanta färgvalen de har gjort till det här programmet. Det får mig verkligen att vilja kolla på det igen. Mm-mm-mm säger jag bara.
NOT.
Önskar verkligen att jag kunde lägga in ljudklippet som jag spelade in också :O men icke sa nicke, ne minsann dt gick inte...

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahaha asgarv åt bilden!

2009-08-20 @ 19:25:33
URL: http://rawrness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback