THE VOICE! :D

Hello people!
Förlåt för dålig uppdatering men den här veckan har vart kaos. Har haft nåt som jag skulle göra varje dag men nu är de stora grejerna över. Var iaf på voice idag och det var kul! Bäst var nog Pachanga, ett reggaeton band. De skapade riktig bra stämning i publiken men Lazee var också riktigt bra! Det var helt paaackat med folk så skoja inte om att man blev trampad på fötterna och att folk knuffade en och tryckte på som fan. Men men... Ska inte ta med mig väska nästa gång säger jag iaf. Det var fett jobbigt att hålla i den och bli puttad.
Hoppas jag och Nina kom med på nån bild för vi typ de som skrek mest och allting. Publiken var så tråkig och applåderade nästan inget.... Vad var det för fel? Det var meningen att vi skulle vara med nåra kompisar från villastad men vi hittade de aldrig. Det var alldeles för mkt folk för att vi skulle kunna göra det. Men vi träffade Ninas kompis Mona och hennes kompisar som vi var på Ung08-festen med. Supersnälla!
Jag och Nina var iaf riktigt smarta som tog högklackade skor för annars hade vi inte sett nånting! När vi var på väg hem var det nåra killar som försökte ragga upp oss men vi dissade de, haha. Kommer inte ihåg om de var snygga men pallade inte ändå. Såg massor som vi kände idag igen och en person som jag veeeerkligen inte ville träffa men hon såg mig inte, hoppas jag. Nu ska jag snart sova. Ska fixa ny mobil imorrn med comviq! Puss och kram, sov gott allihop!


Den mobilen blir min!


Stora besvikelsen idag var dock att Danjah aldrig kom! Nina kom ju nästan bara dit för honom! Dumma Voice, så nu har vi mailat de och frågat vart han tog vägen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback