Min nya bff ;)

Hej igen!
Nu har man ätit och sitter och lyssnar på Ring-a-ling (Black eyed peas)  som jag och Nina hörde på Åhléns idag. Vi gick runt i Vällingby och kollade och Nina köpte såna örhängen som jag har fast guldiga (stora tjocka ringar). Jag lägger upp en bild på dt jag köpte (men kalendern är ett undantag för den fick jag). Imorgon ska jag träffa Julia enligt planerna och hitta på nåt. Och sen på onsdag börjar skolan :( ! Jag och Nina har iaf hittat en till fest som vi vill gå på (skumparty!) så då har vi nåt att se fram emot. :D Jag älskar min mobil förresten. :D Den är min nya bästa kompis. :D Har ääääntligen comviq kompis också! Hallelujah! Kanske ska ta promenad med Clara ikväll om hon har lust. (a) Nu ska jag lägga upp bilder från idag.
 



Dagens outfit: Skjorta från Salt, skärp från Peacocks i England, kofta från H&M, väska Friis & company, stentvättade jeansleggings från Gina Tricot, skor från Din Sko (?) och självklart min underbara mobil! :D


    

Jag provade Ramlösa Mango ;) Och Nina tog Coca Cola körsbär! Men den var faktiskt god. :) Bild på mig och Nina från H&M också. Och sist av allt det jag köpte: Sjal från wedins (199:-), halsband H&M (79,5:-) och kalender för 119:- från Åhléns. Tryck på bilderna för större versioner. ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi hade skitkul bby! Vi föralltid <3

2009-08-18 @ 21:39:44
URL: http://rawrness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback