Piercing ikväll :S

Här sitter jag och väntar på undegången nää men seriöst är riktigt rädd för ikväll när jag ska pierca naveln. :S Tänk sen när jag är i den där studion och han rengör och håller på..... AAAGH. Jag kommer dö... MEN.. Jag kommer vara riktigt stolt/glad efteråt och det är ju bara att göra det. Just do it. Nu ska jag lägga upp bilder från dan som var kul. ;) Jag och Amanda dansade "dirty dancing" på skolgården. :D Vet inte vrf men dt gjorde vi af till låten "Low" med en dans som vi kommit på själva. Linnea och Kristin spelade in det och garvade när nåra 8:or (måste de väl va nu?) gick förbi och stack tillbaka huvet för att kolla vad fan vi höll på med. Hahahaha. Sen tror jag att nåra 9:or kan ha sett oss också men what the heck. :P Imorgon ska vi dansa mitt på skolgården! Maybe... Hehehehehe. Lägger upp bilder från idag nu sen ska jag hitta på nåt annat



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback