Schtek-dag

Emma här.
Sitter med datorn i knät och tänkte passa på att blogga innan stora tjocka släkten kommer! Inget av dt där stämmer egentligen.. Bara två pers som kommer.
Vi åkte till Karlbergs slott idag med klassen (hela 9an) för att springa på den där militär-hinderbanan. Man var inte tvungen att göra dt så vi tog dt lugnt och provade vissa av hinderna som fanns där. Sen låg vi och solade lite och åkte hem. När jag kom hem satte jag mig i trädgården och solade igen. ;) Najs va. :)
Funderar på om jag ska ta navelpiercingen nästa vecka, lika bra att få dt gjort men samtidigt så kommer dt bli jobbigt eftersom dt kommer va så ömt så vet inte om jag kan dansa eller vara med på gympan då. :O Men kan inte göra dt på höstlovet för är i U.S.A. då så vrf inte bara göra dt nu. Fyfan vad läskigt säger jag bara. Men okejj, måste leva efter mitt nya motto: JUST DO IT! ;) Det har fått mig att göra massa grejer jag inte vågade egentligen. :P Så ere..
Men nu ska jag läsa bok om jag kan stänga ner msn.. Haha.


Så såg jag ut idag när vi skulle dra till Karlsberg. Och bara för att jag gillar westside-tecknet! :D

    


Från vänster: Kristin langar pose, jag och Amanda ser allmänt mobbade ut; jag kan verkligen se riktigt fin ut om jag vill..., Julia leker gangster, gänget som ligger och solar i Karlsberg (eller de sitter visst upp) och jag i hemma i trädgården när jag solar. Som vanligt trycker du på bilderna så blir de större.

SCHTEK, eller vad? ;)


Kommentarer
Postat av: jannike

hejsan emma! :D

vad kul att du ska ta piercing nu, jag tycker du ska ta det i veckan för du kan fortfarande dansa och sånt det är inte så jätteömt så man inte kan göra det :) tyckte jag i allafall ;)hs det bra! <3

2009-08-21 @ 14:50:45
URL: http://jannikesjogren.devote.se
Postat av: Emma

hej hej :D okejj, tack så mkt! då gör jag nog dt :) <3 tack detsamma!

2009-08-21 @ 17:59:39
URL: http://ssaknadd.blogg.se/
Postat av: ammi

OMG! jag är fan blekaste jäveln i sverige ser dt ut som :S Illa att komma tillbaka från sommarn blek!

2009-08-25 @ 07:33:55
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback