Torsdag 19:15 :S

Hola amigas,
Amanda har precis tonat mitt hår eller ja nu är det färdigt iaf. Det blev fint! Fast väldigt mörkt. :P Men som sagt så blir det ju ljusare sen. Danke Amanda. :)
Mamma har bokat tid till att pierca naveln nu! Jag dör. :S Hon sa till mamma att jag skulle vara mätt för då gjorde dt mindre ont så på torsdag klockan 19:15 gäller dt. Men som mamma alltid säger, om man vill va fin får man lida pin. Om det nu ska va nödvändigt... Men jag måste ju också leva efter mitt motto "Just do it". Plus att nu vet massor i min klass att jag ska göra dt så dt e bara att bita ihop. Här kommer bilder från idag:
Pussis

      

1. Jag tror Amanda gillar vår katt (a). 2. Amanda langar pose. 3. Linnea sitter och smygfotar alla. 4. Bokmalarna vill inte bli fotograferade. :D 5. Våran uunderbara skola -.- 6. Kristin. x) 7. Amanda ska tona mitt hår, haha, jag garvade nervöst ett bra tag men hon skrämde upp mig. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback