Pachanga - close to you

Herregud, jag bloggade inte igår! Vilken katastrof :O Nu måste jag blogga dubbelt (minst) idag bara för dt. Haha.. Aja, gjorde inte så mkt igår ändå. Var i skolan och läste nästan hela dan och sen åkte jag upp till Vällingby med Amanda. Där tittade vi runt och Amanda shoppade. Jag köpte toning till mitt hår men inget mer än dt. Sen gick jag hem och åt pizza med släktingarna och familjen och sen kollade vi på film och sen gick jag och la mig..
Jag och Nina ska gå på fest den 25e, Klubberiet (skumparty). Idag ska jag åka till Barkarby Outlet och kanske shoppa lite, men jag tror inte det. Måste köpa höstjacka och hittade massa skivor som jag vill köpa nu. Måste nästan köpa Pachangas skiva för de är hur bra som helst. Min nya favoritmusik. ;) Gillar speciellt låten "Close to you". Nu ska jag lägga upp bilder och sen måste jag fixa mig i ordning.

     

Från vänster: Linnea som inte vill vara med på bild och Kristin, jag och Amanda, resten av bilderna är flumm från busshållsplatsen..... (Notera mina höga klackar, love them! :D) ALLA bilder är från igår

Kommentarer
Postat av: Nina

Haru fått nya skor?!:O elr är det de som båda har? haha ser inte!

2009-08-23 @ 01:20:17
URL: http://rawrness.blogg.se/
Postat av: Emma

De som båda har, haha :P

2009-08-24 @ 17:33:37
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback