Modellfotografering idag :)

Helloj!
Var i "The studio" idag och tog modellbilder med familjen och det var superkul. Ska lägga ut några av bilderna här. Det var riktigt dyrt bara men aja.. De sminkade oss och stylade håret, sen fick man ta med sig olika klädombyten. Det är väl det enda jag hunnit med idag egentligen. :P Amanda sov över hos mig igår och vi kollade på "Bert - den siste oskulden". Omg asså. Hahaha, skit vad han är skämmig och man kan inte fatta att det är en barnfilm. Barn ska väl ändå inte se sånt där? :O Haha, nu låter det som värsta porrfilmen och det var det inte men.... En barnfilm? Sen drack vi massa energidricka också och satt och snackade hur mycket somhelst. Det var mysigt. :) Har saknat mina goseungar när jag var i Frankrike. Så skönt att få träffa de nu! Imorgon ska jag och Nina på disco, wiihoo. Jag ska ut och jogga också har jag bestämt. :) Nu har de skrivit alla artister som kommer på Voice 09 på lördag. Jag som hade förväntat mig nån roligare. Snälla, Mims liksom.. Aja, kan ju vara lite coolt att se hnm. Men Lloyd Banks, vet knappt vem det är. :O Förra året var det ju bäst artister! Nu mår jag bara ännu sämre för att jag lät mina kompisar dra mig därifrån. ***** Well, that's life. Nu ska jag kolla på nån film. Puss och kram

      
Tryck på bilderna så blir de större...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vilka fina bilder ;)haha ses imorgon :D<3

2009-08-18 @ 20:29:25
URL: http://bossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback