Missade att blogga/kunde inte - igen

Ska börja med att lägga in bilder från igår. Mitt internet dampa så kunde inte blogga. Men här kommer de iaf. Var med släktingarna, mamma och Clara inne i stan och kollade runt. Letade efter den där randiga tröjan från Gina som jag har på bild i bloggen men den finns bara i för stora storlekar. Rikke skulle dock kolla om hon kunde hitta den i Köpenhamn. Thanks. :D  Mina släktingar är fett flummiga, de var asroliga. :D De vinkade och tutade på främmande människor i Vällingby, det låter stört men jag börja asgarva. Sen sa de massa andra roliga kommentarer också men kommer inte riktigt ihåg. :P 

 



Gårdagens outfit

   

Haha, första bilden: kunde inte somna kvällen innan så passade på att ta kort när jag var "fin" och osminkad. Andra bilden: Ja, det var i såna butiker vi gick runt i hela dan -.- Förutom några undtantag. Stackars Carsten, haha. Tredje bilden: Jag och Clara tröttnade så tog kort istället. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback