Jag gillar inte kräftor så mkt - de är äckliga :O

Wazzup?
Jag sitter och kollar på The Hills som väl inte är så bra... Det är väldigt överdrivet men om man inte har nåt bättre för sig så är dt väl ett alternativ. Om inte så länge ska vi äta kräftor, en så kallad kräftskiva. Det verkar som att alla ska ha det i helgen men vi är lite udda så vi har det mitt i veckan i stället. Nejdå... Men imorrn så kommer två släktingar (eller bara en av de är min släkting, men iaf.) från Danmark och de ska stanna här resten av veckan så kommer väl inte ha så mycket tid över för annat antar jag...
Var i skolan idag och fyffaaaaan vad jsg vill ha sommarlov. Blev deprimerad när jag gick in genom skoldörren. Efter vi hade vart där och fått kalendrar och allt vad dt nu var så åkte jag, Amanda, Linnea och Ellen upp till Vällingby. Där åt vi lunch och gick runt lite. Sen åkte vi in till stan och gick runt där istället och sen åkte vi hem. Lägger upp bilder från idag, dt är så skönt att äntligen ha en mobil man kan ta kort med (som dt finns minne på!!) och är fortfarande kär i den. :D
Pözz

Vill bara att ni ska veta att jag är riiiiiktigt hungrig och nu ska jag äta! Hihi :D



 
Dagens outfit för att jag vill :D Jeans Cheap monday, tröja Gina Tricot 49 spänn! (rean), vit t-shirt H&M, halsband H&M (som jag köpte för några dar sen). Pallade inte med högklackat idag så dt fick bli ett par vanliga vita bara. ;)

  

Yey, fick med alla på bild! Vänster: Jag och Amanda innan skolan började. Mitten: Amanda täcker sitt ansikte och Linnea sitter där bredvid förmodligen inte uppmärksam att jag tar kort. Höger: Amanda gör rolig min och Ellen posar. ;)
Klicka på bilderna så blir de större (i vanlig ordning) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback