HAR PIERCAT MIG I NAVELN NU :D

Hihi. Jag är bäst. :D Har piercat mig i naveln nu! Wihoooo. Jag är skitglad. :D Men var huuuur rädd som helst innan. Gick och andades med djupa andetag på gränsen till hyperventilerade. När jag kom in i studion var dt massa andra ungar där som också skulle pierca sig, eller iaf 2. Så jag kollade på deras reaktioner när de kom ut därifrån och de såg inte ledsna ut alls. De sa t.om. att dt inte kändes nästan. Men jag hade ändå typ panik. Sen fick jag gå in där efter att jag fyllt i ett papper om att jag själv valde att göra dt här och sen följde jag med piercaren in bakom kassan. Och sen sa jag åt henne att jag inte ville se redskapen och hon sa att jag inte behövde det. Hon sa även att dt inte gjorde ont, utan att ta hål i öronen gjorde ondare men jag var skiträdd. Haha. :P Sen gjorde jag dt iaf. :D Men dt gjorde inte så ont, sved mest bara. Sen efteråt spände dt som fan och dt var riktigt obehagligt att sitta ner på tunnelbanan sen men nu gör dt inte ont. ;) Ni får se bra bild imorrn men här får ni en som mamma tog precis när dt var gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback