Fullbokad vecka

Hello!
Idag har jag vart och kollat i Vällingby och köpte hudkrämer men inget mer intressant. Har hela veckan fullbokad, det är inte säkert att allt blir av men då har andra saker jag kan hitta på så nåt blir det varje dag iaf.
Måndag - Amanda sover över hos mig, we need to talk.
Tisdag - Fotografering
Onsdag - Kanske ska gå på Ung08 festen med Nina, men det kostar ju 100 spänn. Det är ju inte så mycket iförsig men ändå...
Torsdag - Kanske ska träffa Julia om hon inte åker till landet.
Fredag - Sover över hos Amanda, partytime. ;)
Lördag - THE VOICE (!) plus att Julia nog ska sova över hos mig efter konserten
Söndag - Ska åka till mina kusiner i Norrköping.

Det kommer bli en kul vecka! :) I just know it. Nu kommer snart andra hälften av min familj för födelsedagsfirande så ska stänga av datorn. Puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback