En pissdag

Idag har varit en riktig pissdag. Allt börja med att jag gick upp klockan 6 och inte hann göra ett skit på de två timmar jag hade på mig och dt gjorde att jag blev skitstressad eftersom jag gick upp tidigare för att hinna med det. I skolan blev jag typ asflummig flera gånger och var en bitch mot Amanda (som till viss del förtjänade det (a) ). Sen skämde jag, Linnea och Amanda ut oss på bussen genom att snacka om våra "porrkarriärer" som vi då aldrig haft men vi fick dt nog att låta ganska äkta *host*. Jag har inte min dator just nu utan lånar hemmets så kan inte heller ladda upp bilder från dan men kanske kan dt senare ikväll. Nu ska jag titta på mtv om dt är något bra program där.
Nu får vi inte glömma frimärket Amanda!
Mitt favoritord idag börja förresten på f och jag använde det i alla klassrum som vi var i. >:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback