Amanda och Emma goes crazy on the phone

Hey,
Klockan är kvart i 3 och jag har inte gjort nååånting idag :S Snacka om att slösa bort dagen. Men klockan 4 drar jag, Clara och pappa iväg till Kista för att skaffa nya mobiler. Tele2 har precis öppnat en butik där så dit ska vi. Sen ska vi köpa åkkort (plus) också det blir dyrt för pappa idag, hehe. Jag och Nina hade jättekul igår fast vi blev sura för att Danjah inte kom. När vi kom hem fick vi höra att nån hade sprutat tårgas i publiken och det hade då skapat kaos så hade jättemånga sprang därifrån men trots det så märkte jag och Nina ingenting. Det måste ha vart på andra sidan av scenen. Kanske var därför Voice slutade halv 11 men jag vet inte...
Haha, Amanda. Jag börjar garva när jag tänker på hur kul vi hade det med att ringa runt på telefonen i fredags, haha. Vilken kick alltså, synd bara som sagt att vi började med du vet vem. Hade vart kul att få avsluta meningen.. Haha. Nu ska jag hitta på nåt annat än att skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback